Başlık için listeleme
Toplam kayıt 2966, listelenen: 1478-1497
-
Kriz Yönetim Süreci Değerlendirme Ölçekleri Geliştirilme Çalışması
(Melih Topaloğlu, 2020)Amaç – Bu çalışmanın amacı, türü ne olursa olsun, hayatın bir gerçeği olarak sürekli yaşanmakta ve tüm hayatımızı derinden etkilemekte olan krizlerin yönetim sürecini ölçümleyebilecek ölçeklerin geliştirilmesidir. Tüm ... -
Kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı bağlamında Instagram kullanımı üzerine bir inceleme
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Yaşadığımız yüzyıl itibarı ile bilim ve teknolojik alanlarda yaşanan gelişmelere her geçen gün yenisi eklenmektedir. İnternetteki yenilikler ise her geçen gün farklı bir araştırma konusu meydana getirebiliyor, bu yeniliklerin ... -
Kumaş cinslerinin ve renk trendlerinin moda olgusuna etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2018)Kumaşlardaki liflerin özellikleri, kumaşın adını alan yüzeydeki iplikler ve bu liflerden oluşan ipliklerin özellikleri kumaşın kalitesini oluşturmaktadır. Örgü ile birleştirilen iplikler ince, esnek ve dengeli bir yüzey ... -
KURULUŞUNDAN ÇÖKÜŞÜNE MİLLETLER CEMİYETİ SİSTEMİ
(Cahit AYDEMİR, 2020)Bu çalışmanın amacı I. Dünya Savaşı sonrasında galip devletler tarafından büyük umutlarla kurulan Milletler Cemiyeti (MC)‟nin başarısız olmasının nedenlerini tespit etmektir. Uluslararası barış ve güvenliği sağlamak maksadıyla ... -
Kurum kimliğinin bir yansıması olarak kurumsal yayınlar: Koç Holding "Bizden Haberler" ve Çalık Holding "Çalık Haber" dergilerinin karşılaştırmalı analizi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)Araştırma, ülkemizde önemli bir pazar payına sahip olan Koç Holding ve Çalık Holding’in kurumsal dergilerini karşılaştırmalı olarak analiz etmekte ve kurumsal kimlik ögelerine yer vermeleri açısından aralarındaki farkları ... -
Kurum kültürü ve dönüşümcü liderlik tarzının ürün inovasyonu üzerindeki etkisi: Tekstil sektöründe bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)Değişimin olağanüstü hızı yaşandığı günümüzde, kurumların bu hıza ayak uydurabilmeleri için sağlam bir temele sahip olmaları gerekmektedir. Sadece teknolojik anlamda değil sosyal ve kurumsal yaşamın her düzeyinde değişim ... -
Kurum Kültürünün İletişim Memnuniyetine Etkisi
(The Effect of Corporate Culture on Communication Satisfaction, 2014)Kurumların yoğun rekabet ortamında var olma mücadelesi verdiği günümüz ekonomik ve toplumsal düzende farklılığı yaratmak en büyük avantaj olarak karşımıza çıkmaktadır. Kurumların farklılık yaratabilecekleri ve rakiplerinden ... -
Kurumsal iletişim araçlarının iş tatminine etkisi : İstanbul'da medya kuruluşlarında medya çalışanları üzerine bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)Bu çalışma medya sektöründe istihdam eden medya çalışanlarının kurumsal iletişimi gerçekleştirme aşamasında faydalandığı kurumsal iletişim araçlarının iş tatminiyle arasındaki etkinin incelenmesi için gerçekleştirilmiştir. ... -
Kurumsal iletişim üzerine: geçmişi, bugünü ve geleceği
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Kurumsal iletişim alanının kapsamı ve bu alanı ilgili disiplinlerden ayıracak içerik, teori, yöntem ve uygulamalar üzerine akademik tartışmalar 1980’li yıllardan beri devam etmektedir. Bu tartışmaların temelinde, ana akım, ... -
Kurumsal İtibar ile Marka Değeri İlişkisinde Reklamın Aracılık Rolü
(Melih Topaloğlu, 2019)Amaç – Bu çalışmanın temel amacı, kurumsal itibar ile marka değeri arasındaki ilişkide reklam değişkeninin aracı rolünü oynayıp oynamadığı incelemektir. Rekabet koşullarında kurumların sadece ürünleri (mal veya hizmet) ... -
Kurumsal kimlik çalışmalarının görsel etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Küresel dünyada yaşanan rekabet günümüz ekonomisinde, kurumların öne çıkabilmek için bir arayış içine girmesine neden olmuştur. Kurumlar bu rekabet piyasası içinde geri kalmamak, hedef kitlesine: daha kolay ulaşmak, ... -
Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Vestel Örneği
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2017)Günümüzde teknolojinin gelişimi ve rekabet ortamı firmaları yeni arayışlara yönlendirmektedir. Artık şirketler ürün/hizmet üretip satmaktan daha farklı konulara da yoğunlaşmaktadır. Kuruluşların hızla değişen ekonomik, ... -
Kurumsal sürdürülebilirliğin kurumsal sosyal sorumluluk bağlamında kurumsal itibar üzerindeki etkisine yönelik algının araştırılması
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2018)... -
Kurumsal Tasarımın Kurumsal İmaj ve Kurumsal İtibar Oluşumu Üzerine Etkisinin Hizmet Sektöründe İncelenmesi
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2019)Amaç – Benzer mal ve hizmet sunulan bir ortamda sürdürülebilir büyüme ve başarı elde etmek, ancak müşterinin nezdinde rakiplerden farklı algılanma ile mümkündür. Bir kurumun tasarımı, imajı ve itibarı bu farklılaşmayı ...