Başlık için İletişim Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 123, listelenen: 107-123
-
Türk Televizyonlarında Yayınlanan Gündüz Kuşağı Programlarında Mahremiyetin Dönüşümü
(2017)Mahremiyetin, günümüz televizyon programlarında oluşturulan yapay özel alan algısı ile ifşa edildiği ve televizyon programlarının içeriği ile birlikte kavramın alımlamasının da dönüşüm geçirdiği savından yola çıkan çalışmanın ... -
Türkiye ABD, İsrail ilişkileri çerçevesinde Barış Kartalı Projesi ve bölgesel güvenlik sorunları
(Kocaeli Üniversitesi, 2013)… -
Türkiye bursları ile İstanbul’a eğitime gelen öğrencilerin Türkiye’ye aşinalıkları ile Türkiye imajı ve kişiliği algısı ilişkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Küreselleşme ve bilgi teknolojilerindeki gelişmeler siyasal iletişim kavramını siyasetin ve siyasilerin tekelinden çıkarmış ve siyasal iletişim kavramı halkların ülkelerle olan etkileşiminin temel unsuru haline gelmiştir. ... -
Türkiye sinemasında lezbiyen stereotipinin temsili
(2016)Popüler bir kitle iletişim aracı olarak sinema, toplumun cinsel kimliklere olan genel anlayışını etkilemektedir. Toplumsal gerçeklik ile sinema arasındaki karşılıklı ilişkiden yola çıkarak, Türkiye filmlerinde temsil edilen ... -
Türkiye’de Yayınlanan Çizgi Dizilerde Engelli Bireylerin Temsili: TRT Çocuk Kanalı Örneği
(2017)Simgesel imhaya uğrayan engelli bireylerin medyadaki temsili önemsenmesi gereken bir konudur. Bir alt başlık olarak da çocuklara yönelik programlarda engellilerin temsili incelenmelidir. Bu noktadan hareketle, çalışmada ... -
Türkiye’de “Reklamcı” Eğitimi: Reklamcılık Lisans Programları Üzerine Bir İnceleme
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Türkiye’nin dünya genelinde en dikkat çeken sektörlerinden birisi reklamcılık sektörüdür. Reklamcılık sektörü gerek yurtdışı yarışmalarda kazandığı ödüllerle gerekse ihraç ettiği reklam çalışmalarıyla dikkat çekici ... -
Türkiye’deki kadın izleyicilerin televizyon programlarındaki kadını alımlaması : WOMEN'S WOMAN PERCEPTION ON TV PROGRAMMES IN TURKEY
(ISTANBUL UNIV, 2015)Perception studies reveal how an audience creates meaning, and observes the interaction between the audience and media message. This study aims to reveal and compare how two similar demographic group audiences perceive ... -
Twitter kullanıcılarının cinsel istismar olaylarına verdikleri tepkiler: kullanıcıların profili ve içerik analizi
(Pamukkale Üniversitesi, 2018)Kadınlara yönelik insan hakları ihlali ve kadınlara karşı ayrımcılık biçimlerinden biri olan şiddet, ülke genelinde mücadele edilmesi gereken öncelikli toplumsal sorunlar arasında yer almaktadır. Yeni medya ortamları, ... -
ULUSAL VE ULUSLARARASI BASINDA METAVERSE TEKNOLOJİSİNİN YER ALDIĞI HABERLERİN İNCELENMESİ
(Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Gün geçtikçe ilerleyiş gösteren teknolojik yapılar hem yeni modellerin gelişimini hem de var olana farklı eklemlemelerin yapılmasını getirmiştir. Bu noktada yeni olarak sayılabilecek olan Metaverse olgusuna ilişkin yaklaşımlar ... -
Uluslararası Halkla İlişkiler Yoluyla Ülke Algısı ve İmajı Oluşturmak: Almanya’da Türkiye Algısı ve İmajı Üzerine Ampirik Bir Araştırma (2010-2013)
(2018)Yüzyıllar boyu süren savaşlar, siyasi ve ekonomik güç arayışları, salgınlar, göçler, sınır değişiklikleri, teknik gelişmeler gibi sebeplerle, ülkeler birbiriyle iletişim kurmuştur. Bu iletişim, politik, ekonomik güç ... -
Une période emblématique du cinéma turc: le cinéma de Yeşilçam
(The Isis Press, 2014)Préface de Jean A. Gili Préface de Dimitri Vezyroglou Remerciements Avertissement Prononciation et transcription des lettres turques Intro-duction PREMIÈRE PARTIE : La genèse du cinéma de Yeşilçam : (1948-1959) 1er Chapitre ... -
The use of verbal language in social media in Turkey
(2011)In recent years, the improvement of the new communication technologies has made it necessary to return the focus on verbal culture. In the messages transmitted in the social media which developed within the internet, the ... -
Visual Discourse of the Ottoman Clove
(IGI GLOBAL, 2014)In tile art, one of the world-famous Turkish handicrafts, a wide variety of patterns are used on tile objects. The most common of these, after the tulip pattern, is the naturalist clove pattern. Different meanings are ... -
Women's narratives inhibiting scopophilic and voyeuristic views: woman as the saviour in contemporary Turkish women's films
(Routledge, 2022)This study discusses the current Turkish women's cinema through the films, Mavi Dalga (2013, Blue Wave) and lse Yarar Bir Sey (2017, Something Useful) by exploring the definitions of women's cinema. This article aims to ... -
YAPAY ZEKÂ VE HABER İLİŞKİSİNE KULLANICI GÖZÜNDEN BAKMAK: SOSYAL MEDYADA ROBOT HABER SPİKERLERİNE GELEN YORUMLARIN İNCELENMESİ
(Prof. Dr. Murat SUNKAR, 2022)İletişim teknolojilerinde kendini gösteren teknolojik gelişmeler haberciliğin dijitalleşmesini ve oluşturulan haberlerin birbirinden farklı kitlelere birçok mecradan iletilmesini ortaya çıkarmıştır. Haberin üretim, dağıtım ... -
Yeni Medya ve Sanat İlişkisi: Sinemanın Dönüşümü
(2016)Müzeler, sanat galerileri, tiyatro, sinema ve performans sanatları her daim nesnelere oryante edilmektedir ve sunumları gerçekleştirilmektedir. Özellikle, son on yılda sanat çalışmaları alanında kendine yer bulan yeni ...