Başlık için İletişim Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 124, listelenen: 8-27
-
Bellek Kavramı Bağlamında “Kulüp” Dizisinin Hatırlattıkları ve Toplumsal Yansımaları
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2022)Başlangıç ve bitişlerin tarihin seyrine yön vermesi gibi bireysel ya da toplumsal belleğin katmanlarında da izler bırakmaktadır. 20. Yüzyıl bellek çalışmalarının önemsendiği, disiplinlerarası araştırmalara konu edildiği ... -
Broadcasting A Festivity Without Offending The Other
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)This paper deals with how Turkish commercial channels serve wholeheartedly the demands of political and military officials on issues involving national sentiments. Nevruz Bayramı, (a folk festivity) which was initiated ... -
Butterfly Effect filmi örneğinde karşı sinemanın Hollywood'da dönüşümü
(Yeditepe Üniversitesi, 2014)Bu çalışmanın amacı; anlatı açısından anaakım sinemanın karşısında duran “karşı sinema” kavramına açıklık getirmek; klasik anlatıyı benimseyen ve high concept filmler üreten Hollywood sinema endüstrisinin son yıllarda kendi ... -
Büyümüş de küçülmüşler : bir reklam çözümlemesi “Pınar sosis”
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2011)Eğlendiren eğlendirirken de bilgilendiren televizyon 20. yüzyıldan bu yana birçok olumlu ve olumsuz etkileriyle yaşamın bir parçası durumundadır. Böylesi etkili bir teknolojinin yuvaların içine girdiği ve eğlence programlarından ... -
Cinema as an alternative media: Offside by Jafar Panahi
(Purdue University Calumet, 2015)This study inquires whether cinema is an alternative media or not. In our age, when the mainstream media is dominating the entire world, new types of media such as the internet can alternatively serve beyond the traditional ... -
Covid Outbreak Based Recovery Project with "Horizontal World Treatment": Coronapolises
(ASOS Eğitim Bilişim Danışmanlık Otomasyon Yayıncılık Reklam Sanayi ve Ticaret LTD ŞTİ, 2021)2019 yılı sonunda Çin’in Wuhan eyaletinde çıkan ve çok kısa sürede tüm dünyaya yayılarak küresel bir salgına (pandemi) dönüşen Covid-19 virüsü tüm ülkelerin yaşam biçimlerini, ruhsal yapılarını, algılarını, yaşama ... -
Create a Country Perception and Image by International Public Relations: An Empirical Research about Perception and Image of Turkey in Germany (2010-2013)
(Ankara Univ European Union Research Centre, 2018)For centuries, countries have always communicated with each other, such as wars, political and economic power struggles, outbreaks, migrations, border changes, technical developments. This communication is sometimes caused ... -
Çevre duyarlılığı kazandırmada özel radyo haberlerinin rolü
(2012)Egemen olan görüşlerden biri insanlık tarihinde iki büyük aşama olduğu yönündedir. Bunlardan biri, insanın göçebelikten kurtulup yerleşik düzene geçmesi ve bunun sonucunda da avcılıktan, tarıma ve hayvancılığa yönelmesi ... -
Çevre Gazeteciliği Bağlamında Termik Santrallerle İlgili Haberlerin İncelenmesi
(Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2021)Çevresel konuların haberleştirilme biçimleri; çevre farkındalığı oluşturmada ve çevre bilinci yaratmada önemli bir role sahiptir. Bu çalışmada çevre ve insan hayatı üzerinde ciddi sorunlara neden olan termik santrallerle ... -
Çin Devlet Televizyonunda Türk İnkilâbının Temsili: “Kemal İhtilâli” Belgeseli Örneği
(Atatürk Araştırma Merkezi, 2018)Mustafa Kemal Atatürk’ün istiklâl çabaları ve devrimleri Çin Halk Cumhuriyeti devlet televizyonu olan CCTV’nin hazırladığı “Dünya Tarihi” programının 82. bölümünde bir belgesel ile anlatılmıştır. “Kemal İhtilâli” adı verilen ... -
DIGITAL PERCEPTION MANAGEMENT
(ISTANBUL UNIV PRESS, 2021)The 21st century has witnessed the emergence of digital society in various parts of the world as a consequence of the increasing use of new communication and information technologies which have brought profound socio-economic ... -
Dijital Emek ve Kullanıcı İçeriğinin Metalaşması Katılımcı Sözlük Yazarları Üzerine İnceleme
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)İnternet teknolojileri ve sosyal medya uzun bir süredir toplumsal hayatın önemli bir parçasıdır. Sosyal medya araçlarında kullanıcıların faaliyetleri ve bunun internet ekonomisinde yeri dijital emek kavramı ile iş olarak ... -
The discourse of today’s Turkish pop songs within the transformation of daily life
(2012)Today, the transformation of daily life has been speedily continuing. In this flow, natural human practice evolves and transforms into pragmatic lives. This transformation realized via the basis of consumption culture, a ... -
E-Satın Alma Niyeti İnternet ve Sosyal Medya Kullanımı Tarafından Pekiştiriliyor Mu? Üniversite Öğrencileri Üzerine Nicel Bir Araştırma
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Sosyal medyanın popülerliği arttıkça çevrimiçi alışveriş olgusuyla iç içe geçtiği söylenebilir. Pazarlamacılar çevrimiçi satın almayı özendirmek için sosyal medyayı tüketicinin başta reklam olmak üzere, çekiliş, yeni ... -
ELEKTRONİK DERGİCİLİK BAĞLAMINDA ELEKTRONİK MİZAH DERGİLERİ
(Mustafa Cankut, 2019)Günümüzde internetin kullanım alanının yaygınlaşması, birçok sektörde olduğu gibi yayıncılık sektöründe de radikal dönüşümlere neden olmuştur. Ülkemizde gazete ve dergiler internet üzerinden yayın yaparak okuyucularıyla ... -
Emotional intelligence factor in creation of the polemics in printed media: An analysis over the master and doctorate students
(Elsevier Science, 2015)Loaned form Greek to French as polemique, the term of polemic denotes a literary controversy or disputation. Polemic, which can also be defined as way of expressing ideas, is rather seen in newspapers and magazines. Today, ... -
An empirical study on media literacy from the viewpoint of media
(Elsevier Science, 2015)The most significant quality of the media in the way we use the word today that it has a very substantial influence area. As media is the indispensable part of the daily life, we need to question the new relationship ... -
Establishing value oriented social and cultural policies
(Sakarya University, 2015)As the prominent aspects of globalization, uncertainty and degradation has gradually been increasing. Such a degradation emerging with respect to individuals, institutions and managements, eventually leads to the collapse ...