Başlık için İletişim Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 124, listelenen: 59-78
-
Making sense of public relations as culture policy
(Sakarya University, 2016)Culture is a process in which meaning is produced, distributed, consumed, materialised, re-produced infinitely and discussed with society. As meanings generally disperse extensively in different social groups through ... -
Marka Topluluklarının Tüketim Davranışlarında Nostaljik İmaj Tüketiminin Rolü: Volkswagen Beetle Türkiye Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Bu çalışma, marka topluluklarındaki bireylerin özbenzeşim ve aidiyet konusunda olası tutumlarını anlamak ve topluluk üyelerinin nostalji eğilimlerini, nostaljik tüketimlerini ‘imaj tüketimi’ kavramı üzerinden açıklamak ... -
Medya Çalışmalarında Geriye Dönük Yeniden Okumalar: (Deleuze Sonrası) Kant ve Film
(İmge Kitabevi Yayınları, 2020)Hareketli görüntü olarak filmin “ne” olduğunu ve/veya ne anlama geldiğini açıklamaya yönelik argümanlar genel olarak iki hat üzerinden açmaza girerler. Bunlardan ilkinde, film, kendisini teknik olarak üreten sinematik ... -
A methodological approach to nation branding: Measurement and issues
(Taylor and Francis Inc., 2016)… -
Metin Erksan’ın sevmek zamanı filminin eleştirel alımlaması
(2014)Sinema tarihyazımı söz konusu olduğunda araştırmacıların üzerinde durdukları nokta yapılan film çözümlemelerinin mutlaka tarihselleştirilmesidir. Bir başka deyişle, birinci el kaynaklar üzerine kurulu yeni sinema tarihi ... -
Migration and alienation: “When and where have I changed?" - an analysis through Turkey-Austrian migration film
(IGI Global, 2018)This study aims to analyse how immigrants become estranged with each other and their own culture together with migration. The sampling of this study consists of film Nachtreise/Night Traveling, 2002 by Kenan Kiliç. This ... -
Mühendislerin Sosyal Medya ve İnternet Gazeteciliği Kullanım Alışkanlıkları
(2016)Bu çalışmada, teknolojinin gelişmesinde önemli bir rol oynayan mühendislerin sosyal medya ve internet gazeteciliğine yönelik tutumlarını ortaya çıkarmak amaçlanmıştır. Bu amaçla, Türkiye'deki üniversitelerden mezun olmuş ... -
The myth of objectivity in the news and internet journalism in Turkey
(2012)Objectivity in news discussions continue over many years. Many and various rules were formed as a result of studies that were conducted so that the news on papers would reflect to reality and the journalis ts would be ... -
N. TUTAL CHEVIRON, Televizyon ve İçimizdeki Şiddet
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2016)Kitap değerlendirmesi, N. TUTAL CHEVIRON, Televizyon ve İçimizdeki Şiddet. -
Networked photography: Self-disclosure in Facebook photos
(2012)This study focuses on the role of photography in identity formation on social networkingwebsites. Online social networks users disclose their identity every day and attempt tocreate a good image of themselves; a process ... -
Omniptikon Perspektifinden Kişilerarası Etkiye Tüketici Duyarlılığının Satın Alma Davranışı ile İlişkisi
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2022)Günümüzde sosyal medya ortamlarıyla beraber herkesin birbirini gözetleme imkânı bulması, çoğunluğun azınlığı gözetlediği sinoptikon metaforu yerine, çoğunluğun birbirini gözetlemesini ifade eden omniptikon metaforuyla ... -
Orhan Kemal'in eserlerinde metropol yaşam içerisinde modern yaşam manipülasyonları ve bireylerin özgürlükleri
(Süleyman Demirel Üniversitesi, 2013)Bu çalışmada içinde yaşadığımız dünyayı ve „kendi? yerimizi nasıl gördüğümüzün -farkında olmayarak– farklı biçimleri ele alınmaktadır. Anlam, hayal edilen ve içinde yaşanılan „metropol ortamı? içerisinde göstergeler ... -
Pandemi Dönemindeki İnfodemik İçeriklerin Bireylerin Haber Okuma Deneyimi Üzerindeki Etkisi
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, 2022)Dijitalleşmeyle birlikte internet üzerinde birçok bilginin dolaşıma girmesi durumu ortaya çıkmıştır. Var olan bu bilgi çeşitliliği bireylerin doğru ve yanlış kavramlarına yüklediği anlamlar arasındaki farkı silikleştirmiştir. ... -
Paradigms in digital activism research
(İstanbul Gelişim Üniversitesi, 2015)Bireylerin yaptıkları yorumlar aracılığıyla kurumların ve markaların üretim sürecine dâhil olması, beraberinde yeni medya kavramını ortaya çıkarmıştır. Önümüzdeki yıllarda bilgi iletişim teknolojilerinin sadece iş hayatı ... -
Patrona Karşı Direnen Gazetecilerin Yayını : Basın Gazetesi
(Gaziantep Üniversitesi, 2021)27 Mayıs 1960 tarihindeki darbenin ardından kurulan Milli Birlik Komitesi, basın alanındaki baskıcıuygulamaları engellemek için basına birtakım haklar getirmiştir. 212 sayılı kanunla gazetecilerin sosyalhaklarını güvence ... -
Pazarlama iletişiminde yeni bir mecra: mağaza radyoculuğu
(Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2011)Perakende sektörü son yıllarda tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hızlı büyüyen sektörlerden biri haline gelmiş ve pek çok büyük perakende şirketi ülkemizde yatırım yapmaya başlamıştır. Perakende sektöründe faaliyet ...