Konu "Görsel İletişim" için Grafik Tasarımı Koleksiyonu / Graphic Design Collection listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
1950 sonrası açıkhava reklamlarında tasarım ögeleri
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Bu araştırmada, 1950 sonrası açıkhava reklamları ve açıkhava reklam mecralarında kullanılan tasarım dili incelenmiştir. Bu amaçla ilk olarak, araştırmada grafik tasarımın tanımı, grafik tasarım ögeleri, reklamın tanımı ve ... -
Afiş tasarımında dikkate alınan kriterlerin algılanmasının analizi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Araştırma konusu belirlenirken grafik sanatların sorunları araştırılmış ve bu araştırmaya, afiş tasarımı sırasında yaşanan hedef kitleye uygun tasarımlar yapmak sureti ile afişi amacına ulaştırmak ile ilgili sorunlar konu ... -
Görsel iletişimde çocuk afişlerinin hedef kitle üzerindeki etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Ülkemizde son yıllarda afişlerde ve reklamlarda çocuklara yönelik çok fazla ileti olduğu görülmektedir. Çocukların görsel tasarımda kullanılması ne kadar etkili olmaktadır? Afiş hazırlanırken tasarımcı çocuk figürünü ... -
Görsel iletişimde grafik tasarımcının hedef kitle üzerindeki etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Görsel iletişimde hedef kitle ile ilgili; kültürel bilgi, pazar analizi, hedef kitlenin bilgi seviyesi gibi her tür veri, tasarımcı için önem taşır. Tasarımcı hedef kitlesini ne kadar iyi tanırsa, kitle üzerindeki etkisi ... -
Kadın görsellerinin kullanıldığı afişlerin hedef kitle üzerindeki etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Araştırmada, Türkiye de 1980 dönemi sonrası kadın afişlerinin hedef kitle üzerindeki etkisinin analizine ilişkin görüşleri tespit edilmiş ve bu görüşlerin yaş, cinsiyet, medeni durum ve eğitim düzeyi gibi faktörlerle ... -
Reklamların görsel etkileri
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Algılarımızın açık olduğu her an, bir iletişim etkinliği içerisinde bulunabileceğimiz anlamına gelmektedir. Buradan anlıyoruz ki; iletişim, insan yaşantısının en vazgeçilmez olgusudur ve en yaygın kullanımı, görsel yollarla ...