Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Görsel iletişimde grafik tasarımcının hedef kitle üzerindeki etkisi 

      Baş, Özlem Tuğba (İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
      Görsel iletişimde hedef kitle ile ilgili; kültürel bilgi, pazar analizi, hedef kitlenin bilgi seviyesi gibi her tür veri, tasarımcı için önem taşır. Tasarımcı hedef kitlesini ne kadar iyi tanırsa, kitle üzerindeki etkisi ...
    • Pop Art’ın grafik tasarım üzerindeki etkisi 

      Soğuksu, Nurten (İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
      1950’li yıllarda İngiltere ve Amerika’da hemen hemen aynı zamanlarda ortaya çıkan Pop Art, modern sanatlarda adeta bir mihenk taşı olmuş ve güzel sanatlara yönelik yaklaşımları geri dönüşü olmayan bir şekilde değiştirmiştir. ...