Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3

    • Dijital çağın insanı 

      Güngör, Nazife (İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
      Yeni bir çağın eşiğindeyiz. Dijital teknolojiler doğrudan üretim ilişkilerine dâhil oldukları ve üretim biçiminin değişmesine etki ettikleri için çağ değişiyor. Geriye doğru dönüp bakıldığında görünen odur ki tarihinin her ...
    • Haberde "Şey"leşen Bilim 

      Yücebaş, Mesut; Yücebaş, Semiray (İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)
      Bu çalışma, bilimin haberleştirilme süreçlerine odaklanarak, gündelik yaşamımızda önemli bir yeri olan İnternet haberlerindeki bilim imgesini analiz etmektedir. Bilimin haberleştirilirken bilim ve teknoloji hakkındaki ...
    • Reklamlarda teknolojinin toplumsal cinsiyete bağlı kullanımı: göstergebilimsel bir değerlendirme 

      Tuncer, Esra Saniye (İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
      Bu çalışmada gazete ve dergilerde yer alan mobil telefon reklamlarının göstergebilimsel çözümlemesi yapılarak teknolojinin toplumsal cinsiyete bağlı kullanımına ilişkin birtakım verilere ulaşılmaya çalışıldı. Buna göre söz ...