Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzyer Aksoy, Yağmuren_US
dc.date.accessioned2019-10-29T17:59:58Z
dc.date.available2019-10-29T17:59:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2147-8082
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpZME5Ea3dNQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/2277
dc.description.abstractAlışveriş merkezleri tüketicilerin yaşamlarındaki değişken yaşam stillerinin gösterildiği tüketim ve sosyal paylaşım alanları olarak önemli rol oynamaktadır. Aynı zamanda, postmodern dönemlerin ortak alanları olan alışveriş merkezleri, kentlere hızla yeni yatırımlar yapmaya devam etmektedir. Tüketicilerin alışveriş merkezlerine olan sadakati, yeni alışveriş merkezlerinin etkinleştirilmesi ve rekabetin artmasıyla zorlaşmaktadır. Alışveriş merkezlerinin hedef gruplarını belirlemede tüketici kararverme stillerinin belirlenmesi, sadık ziyaretçilerin oluşturulması konusundaki dinamikleri belirlemede yardımcı olmaktadır. Bu doğrultuda, karar verme stillerine sahip olan tüketicilerin alışveriş merkezi sadakatinin gerçekleşmesi hedeflenmektedir. Çalışmada, tüketici karar verme stillerinden moda odaklı karar verme stili ve alışveriş merkezi sadakati arasındaki ilişki İncelenmiş ve bu ilişkide alışveriş merkezi tercih nedenlerinden teknolojik donanım tercih nedenininaracı rolü incelenmiştir.en_US
dc.description.abstractShopping malls have important roles in the lives of consumers as the consumption and social sharing areas, in which that the variable life practices of consumers are displayed. At the same time, shopping malls, which are the public areas of postmodern periods, continue to make new investments in the cities rapidly. Loyalty of the consumers to the shopping malls is getting harder with the increasing competition by the activation of new shopping centers. Considering the decision making styles for classifyingthe consumers of shopping malls’ target group, will be helpful to determine the factors that will assist for the consumers to be loyal. In this direction, it is aimed to realize the shopping mall loyalty of consumers who have the decision—making styles. This study aims to examine the relationship between the fashion consciousness of consumer decision making styles and shopping mall loyalty and also the mediator role of technological hardware of the shopping center choice of this relationship.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofBeykoz Akademi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.titleModa odaklı karar verme stilinin alışveriş merkezi sadakati ilişkisinde alışveriş merkezi teknolojik donanım tercih nedeni rolüen_US
dc.title.alternativeThe role of technological hardware of shopping mall choice on the relationship between brand consciousness of decision making styles and shopping mall loyaltyen_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage134en_US
dc.identifier.endpage149en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.institutionauthorÖzyer Aksoy, Yağmuren_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster