Başlık için İletişim Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 124, listelenen: 1-20
-
Aestheticization of fear and violence via public relations
(IGI Global, 2022)Fear is a human emotion that allows a person to survive. It has a function to ensure the continuity of life. The definition of fear has changed over time. Along with human development, transition to sedentary life, the ... -
The analysis of the shock advertisement “8 march 8 women” which was broadcasted in Turkey
(2014)Shock advertising or shockvertising is a type of advertising that aims to create an unusual effect on target audience in order to plant ideas in their minds via attention-getting images. Striking images used in shock ... -
Arama Motorları ve İnternet Haberciliğine Etkileri: Türk İnternet Haber Medyası Örneği
(2018)İnternet teknolojilerindeki gelişmeler hayatın her alanında yeni fırsatlar ve uygulamalar ortaya çıkarmıştır. Bu durum temel gazetecilik çalışma yapısında da değişiklere neden olurken hem üretici hem tüketici için yeni tür ... -
Armağan Ekonomisi ve Medya Kurbanları
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Bu çalışma, medya kuruluşlarının izlenirlilik uğruna bireyleri nasıl fiziksel ya da duygusal şiddete maruz bıraktığı ve hatta kimi zaman hayatlarını kaybetmelerine yol açtığı konusuna ışık tutmaktadır. Çalışmada, günümüz ... -
BALKANLARDAKİ TÜRK DİASPORASINDA BASININ ROLÜ: BALKAN GÜNLÜĞÜ GAZETESİ ÖRNEĞİNDE
(Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2022)Günümüzde devletler ülke sınırları içerisindeki yurttaşların yanı sıra yurt dışında çeşitli sebeplerden dolayı ikamet eden soydaşlara yönelik de politikalar üretmektedirler. Küreselleşme ve teknolojik alandaki gelişmelerle ... -
THE BASICS OF FILMSCRIPT TRANSLATION AND POPULAR PRACTICES IN TURKEY
(SELCUK UNIV, 2009)The mainstream cinema sector and its fundamental element, films, have certainly become one of the prominent cornerstones of the globalization that has mostly been a matter of argumentation in academical circles in terms ... -
BAŞKANLIK KONUŞMASI ÖLDÜREN EĞLENCE: BİR ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
(Ersin Diker, 2020)Bu çalışmanın amacı; ABD Başkanı Donald Trump’ın, 2019 yılında terörist lider Ebubekir El-Bağdadi’nin ABD kuvvetleri tarafından öldürüldüğünü açıkladığı konuşması ile Barrack Obama’nın başka bir terörist lider olan Usame ... -
Bellek Kavramı Bağlamında “Kulüp” Dizisinin Hatırlattıkları ve Toplumsal Yansımaları
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2022)Başlangıç ve bitişlerin tarihin seyrine yön vermesi gibi bireysel ya da toplumsal belleğin katmanlarında da izler bırakmaktadır. 20. Yüzyıl bellek çalışmalarının önemsendiği, disiplinlerarası araştırmalara konu edildiği ... -
Broadcasting A Festivity Without Offending The Other
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)This paper deals with how Turkish commercial channels serve wholeheartedly the demands of political and military officials on issues involving national sentiments. Nevruz Bayramı, (a folk festivity) which was initiated ... -
Butterfly Effect filmi örneğinde karşı sinemanın Hollywood'da dönüşümü
(Yeditepe Üniversitesi, 2014)Bu çalışmanın amacı; anlatı açısından anaakım sinemanın karşısında duran “karşı sinema” kavramına açıklık getirmek; klasik anlatıyı benimseyen ve high concept filmler üreten Hollywood sinema endüstrisinin son yıllarda kendi ... -
Büyümüş de küçülmüşler : bir reklam çözümlemesi “Pınar sosis”
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2011)Eğlendiren eğlendirirken de bilgilendiren televizyon 20. yüzyıldan bu yana birçok olumlu ve olumsuz etkileriyle yaşamın bir parçası durumundadır. Böylesi etkili bir teknolojinin yuvaların içine girdiği ve eğlence programlarından ... -
Cinema as an alternative media: Offside by Jafar Panahi
(Purdue University Calumet, 2015)This study inquires whether cinema is an alternative media or not. In our age, when the mainstream media is dominating the entire world, new types of media such as the internet can alternatively serve beyond the traditional ... -
Covid Outbreak Based Recovery Project with "Horizontal World Treatment": Coronapolises
(ASOS Eğitim Bilişim Danışmanlık Otomasyon Yayıncılık Reklam Sanayi ve Ticaret LTD ŞTİ, 2021)2019 yılı sonunda Çin’in Wuhan eyaletinde çıkan ve çok kısa sürede tüm dünyaya yayılarak küresel bir salgına (pandemi) dönüşen Covid-19 virüsü tüm ülkelerin yaşam biçimlerini, ruhsal yapılarını, algılarını, yaşama ... -
Create a Country Perception and Image by International Public Relations: An Empirical Research about Perception and Image of Turkey in Germany (2010-2013)
(Ankara Univ European Union Research Centre, 2018)For centuries, countries have always communicated with each other, such as wars, political and economic power struggles, outbreaks, migrations, border changes, technical developments. This communication is sometimes caused ... -
Çevre duyarlılığı kazandırmada özel radyo haberlerinin rolü
(2012)Egemen olan görüşlerden biri insanlık tarihinde iki büyük aşama olduğu yönündedir. Bunlardan biri, insanın göçebelikten kurtulup yerleşik düzene geçmesi ve bunun sonucunda da avcılıktan, tarıma ve hayvancılığa yönelmesi ... -
Çevre Gazeteciliği Bağlamında Termik Santrallerle İlgili Haberlerin İncelenmesi
(Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2021)Çevresel konuların haberleştirilme biçimleri; çevre farkındalığı oluşturmada ve çevre bilinci yaratmada önemli bir role sahiptir. Bu çalışmada çevre ve insan hayatı üzerinde ciddi sorunlara neden olan termik santrallerle ... -
Çin Devlet Televizyonunda Türk İnkilâbının Temsili: “Kemal İhtilâli” Belgeseli Örneği
(Atatürk Araştırma Merkezi, 2018)Mustafa Kemal Atatürk’ün istiklâl çabaları ve devrimleri Çin Halk Cumhuriyeti devlet televizyonu olan CCTV’nin hazırladığı “Dünya Tarihi” programının 82. bölümünde bir belgesel ile anlatılmıştır. “Kemal İhtilâli” adı verilen ... -
DIGITAL PERCEPTION MANAGEMENT
(ISTANBUL UNIV PRESS, 2021)The 21st century has witnessed the emergence of digital society in various parts of the world as a consequence of the increasing use of new communication and information technologies which have brought profound socio-economic ...