Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞahin, Mehmeten_US
dc.date.accessioned2022-02-21T12:53:28Z
dc.date.available2022-02-21T12:53:28Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.citationŞAHİN M (2021). UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN YAŞADIĞI SORUNLAR. Tarih Okulu Dergisi, 14(52), 1734 - 1757. Doi: 10.29228/Joh.50089en_US
dc.identifier.issn1308-5298
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.29228/Joh.50089
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/2984
dc.description.abstractÖğretmenlerin pandemi döneminde uygulanan uzaktan eğitim sürecinde yaşadıkları sorunların çözülebilmesi için öncelikle bu sorunların belirlenmesine ihtiyaç duyulmaktadır. Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin pandemi döneminde uygulanan uzaktan eğitim sürecinde yaşadıkları sorunları belirlemektir. Nitel araştırma yöntemiyle yapılan bu araştırmada durum çalışması modeli kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu, Ankara’nın Altındağ ilçesindeki ortaöğretim kurumlarında (Lise) görevli 20öğretmen oluşturmaktadır. Bu araştırmada yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Araştırmanın amaçlarına uygun olarak 4 açık uçlu soru hazırlanmıştır. Araştırmada bazı öğretmenlerin bilgisayarının olmadığı, evde eş ya da çocuklarla dönüşümlü kullandıkları ve bilgisayarla ilgili teknik sorun yaşadıkları sonucu ortaya çıkmıştır. Öğretmenlerin çoğunluğunun evde bağımsız çalışma odasının olmadığı, eş yada çocukların da uzaktan eğitim/iş amaçlı çalışması halinde gürültü yaşandığı, bazı öğretmenlerin çalışma masasının olmadığı saptanmıştır. Ayrıca uzaktan eğitim sürecinde öğrencilerin çoğunluğunun derse katılmadığı ve ödev takibinde sorunlar yaşandığı, derslerin içeriğinin uzaktan eğitime uygun olmadığı, özellikle uygulamalı dersler için uygun mekân ve materyalin bulunmadığı ve derslerin işlenmesinde zorluk yaşandığı sonucuna ulaşılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherTarih Okulu Dergisi (Journal of History School)en_US
dc.relation.ispartofTarih Okulu Dergisi (Journal of History School)en_US
dc.identifier.doi10.29228/Joh.50089en_US
dc.identifier.doi10.29228/Joh.50089
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPandemien_US
dc.subjectUzaktan Eğitimen_US
dc.subjectİçeriken_US
dc.subjectÇalışma Ortamıen_US
dc.titleUzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Yaşadığı Sorunlaren_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentSağlık Bilimleri Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Bölümüen_US
dc.authorid0000-0002-0416-7399en_US
dc.identifier.volume14en_US
dc.identifier.issue52en_US
dc.identifier.startpage1734en_US
dc.identifier.endpage1757en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.institutionauthorŞahin, Mehmeten_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster