Bölüm "İstanbul Arel Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Turizm ve Otelcilik Bölümü." Turizm ve Otel İşletmeciliği Makale Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
-
Farklı milletlerden turistlerin Türk mutfağına ilişkin görüşlerinin saptanması üzerine bir çalışma
(Yaşar Üniversitesi, 2013)Bir ülkenin mutfak kültürü o ülkeyi ziyaret eden yabancı turistlerin tatil deneyimleri içerisinde önemli yer tutmaktadır. Bu nedenle farklı milletlerden ülkemize gelen turistlerin Türk mutfağına ilişkin görüşleri hakkında ... -
İstanbul’daki konaklama işletmelerinin rekreasyon faaliyetlerinin değerlendirilmesi
(AJIT-e, 2012)Rekreasyon faaliyetleri gerek konaklama işletmelerinde kalmakta olan gerekse işletmeyi günübirlik kullanmak isteyen misafirler için işletmenin kalitesini, imajını ve çekiciliğini ifade etmektedir. Aynı zamanda rekreasyon ... -
Konaklama işletmelerinde pazarlama iletişimi açısından yeni bir uygulama: sosyal paylaşım siteleri ve misafir ihtiyaçları
(2013)Günümüzde dünya genelinde pek çok işletme sosyal ağlar aracılığı ile potansiyel ve fiili müşterilerine ulaşmaya çalışmaktadır. Sosyal ağları pazarlama aracı olarak kullanan işletmelerden biri de konaklama işletmeleridir. ... -
Mobile marketing communication in tourism: a case study from Turkey
(JASSS, 2013)In recent years mobility has played important role in our life as a natural consequence of rapid changes in technology. Mobile devices are indispensable for our life like that mobile phones standing first on the list and ... -
Positioning of campuses in terms of satisfaction: A research on Marmara University
(International Association of Social Science Research - IASSR, 2013)The aim of the study is to determine university students' satisfaction levels on the infrastructure and education level of the university and also to identify how they position different campuses of the university regarding ... -
Restoran işletmelerinde müşteri şikayetleri ve şikayete ilişkin davranışlar
(Paradoks, 2013)Restoran işletmeleri için şikayet, işletmenin müşterilerini uzun süre elinde tutması, karlılığını arttırması ve imajı açısından son derece önemlidir. Bu çalışma müşterilerin restoran işletmelerinde karşılaştıkları sorunları, ... -
Role of internet demand as source of information in customer decision marketing and suggestions for hotels
(Adnan Menderes University, 2011)At the present day, all types of business which producing good and services use information technology and especially internet effectively based on modern marketing. Thereby, business achieve own purpose easily, at the ... -
Teknolojik bir yenilik olarak QR kodlarının otel işletmelerinde benimsenme durumu
(Gazi Üniversitesi, 2013)… -
Üçüncü yaş turistlerinin otellere bağlı restoranlarında yiyecek ve içecekler ile ilgili karşılaştıkları sorunlar
(Balıkesir Üniversitesi, 2014)Problem Durumu: Tüm dünyada 50 yaş üzerindeki bireylerin sayısı gittikçe artmaktadır ve bu grup turizm endüstrisinde üçüncü yaş turisti olarak isimlendirilmektedir. Söz konusu grup yaşam sürelerinin uzaması, boş zamanlarının ... -
Y kuşağı turistlerin destinasyon imaj algıları üzerine bir araştırma
(2013)Bu çalışma, kendinden önceki ve sonraki kuşaklardan farklı özellikler gösteren Y kuşağı turistlerin tatil yerlerine karar vermeleri üzerine destinasyon imajını oluşturan faktörlerin etkisini saptamak ve Y kuşağı turistlerin ...