Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
The role of e-service quality dimensions on customer behavioral intentions in e-retailing
(İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
The aim of this study is to explore whether the e-service quality dimensions (efficiency, system availability, information quality, fulfillment, and privacy) and company reputation would affect customers’ behavioral ...
Şikâyet Yönetiminin Tüketici Değer ve Davranışlarına Etkisi : Bankacılık Sektörü Uygulaması
(Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020)
Şikâyet yönetimi; tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlere dair işletmelere ilettikleri memnuniyetsizlikleri ile işletmelerin başa çıkma yöntemidir. Amaçları; tüketicilerin rakiplere gitmesini engellemek, tüketici ...
Farklı Reklam İçeriğine Maruz Kalan Deneklerin İşlevsel, Bilişsel Ve Genetik Yanıtları Üzerinden Reklam Etkinliğinin Analizine Keşifsel Bir Yaklaşım
(Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2019)
2018 yılında dünya genelinde reklam harcamalarının 550 milyar doları aşması beklenmektedir. Yapılan bu reklamların ne kadar etkili olup olmadığı ise oldukça önem arz etmektedir. Reklam etkinliğinin ölçülmesinde kullanılan ...
The Effect of Internal Marketing on Internal Branding : An Empirical Research on Participation Banks in Turkey
(Sistem Ofset Bas. Yay. San. ve Tic. Ltd. Şti., 2019)
In today’s geography where competition is increasing with globalization, businesses
have to maintain their activities with different methods and models than ever before. Two
essential factors that will make a business ...