Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
İÇSEL MARKALAMANIN MARKA VATANDAŞLIK DAVRANIŞI VEİŞTE KALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ: HİZMET SEKTÖRÜNDEBİR ARAŞTIRMA
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Marka vaadini, değerlerini ve özelliklerini benimseyen çalışanların, dış müşteriye
markayı daha iyi tanıtabileceğini savunan içsel markalama, son yıllarda önem kazanan bir
pazarlama unsuru olarak karşımıza çıkmaktadır. ...
Materyalist Değerler, Bilişsel Satın Alma ve SatınAlma Sonrası Bilişsel Uyumsuzluk ÖlçeklerininTürkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
(Beta Dergi, 2020)
Bu çalışmanın amacı, materyalist değerler, bilişsel satın alma ve satın
alma sonrası bilişsel uyumsuzluk ölçeklerinin geçerlik ve güvenirlik
analizlerini yaparak literatüre katkıda bulunmaktır. Çalışma, kolayda
örnekleme ...