Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
A Poisson-Regression, Support Vector Machine and Grey Prediction Based Combined Forecasting Model Proposal : A Case Study in Distribution Business
(JournalPark, 2021)
Demand forecasting is a complicated task due to incomplete data and unpredictability. Accurate demand forecasting has a direct impact on the performance of a company. The goal of the study is to present a new two-stage ...
A SWARA-VAHP and FCM Based Model Proposal for MCIC (extended abstract)
(2022)
ABC analysis is an efficient and easy-to-use methodology to classify inventory based on a single or multi-criteria basis that may consist of thousands of items. The evolution of the subject is now focused on multiple ...
Bina ve tesis işletmelerinde müşterilerin algıladıkları hizmet kalitesi müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Küreselleşme ile rekabet ortamı giderek zorlaşmış, günümüzde müşterilerin arzu ve gereksinimleri değişmiştir. Bugün itibariyle yeni müşteri profilinin gereksinimlerinin bilinmesi bu doğrultuda müşteri memnuniyetinin ve ...
Investigation of Breaking Points in the Airline Industry with Airline Optimization Studies Through Text Mining before the COVID-19 Pandemic
(Sage Publications Inc., 2021)
In this study, current literature in the field of airline optimization has been examined by the text mining method to understand trends and commercial threats in the airline industry. Prominent types of work and popular ...
Challenges in Inventory Management and a Proposed Framework
(Theory and Research in Engineering, 2020)
In today’s economy, efficient inventory management is vital for all companies. Business environment, which is considered as volatile, uncertain, complex, and ambiguous (VUCA), big savings can be achieved with efficient ...
İÇSEL MARKALAMANIN MARKA VATANDAŞLIK DAVRANIŞI VEİŞTE KALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ: HİZMET SEKTÖRÜNDEBİR ARAŞTIRMA
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Marka vaadini, değerlerini ve özelliklerini benimseyen çalışanların, dış müşteriye
markayı daha iyi tanıtabileceğini savunan içsel markalama, son yıllarda önem kazanan bir
pazarlama unsuru olarak karşımıza çıkmaktadır. ...
Robotik Süreç Otomasyonlarının Havacılık Sektörü Uygulamaları ve Geleceği
(Vedat Veli ÇAY, 2021)
Bu makalede, havacılık sektöründe robotik süreç otomasyonlarının kullanılmasına ilişkin olası faydalar ve öngörüler sunmaktadır. Türkiye’de düşük maliyetli havayolu şirketi ve bunların konsepti ve uygulaması üzerine ...
Materyalist Değerler, Bilişsel Satın Alma ve SatınAlma Sonrası Bilişsel Uyumsuzluk ÖlçeklerininTürkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
(Beta Dergi, 2020)
Bu çalışmanın amacı, materyalist değerler, bilişsel satın alma ve satın
alma sonrası bilişsel uyumsuzluk ölçeklerinin geçerlik ve güvenirlik
analizlerini yaparak literatüre katkıda bulunmaktır. Çalışma, kolayda
örnekleme ...