Başlık için İletişim Çalışmaları Dergisi Cilt 7, Sayı 14, Makale Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 3-4
-
Medya, gençlik, suç ve ahlaki panik
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Bu çalışma, genç suçluluğunun medyadaki sunumu ve bir ahlaki paniğin yaratılması ve sürdürülmesi arasındaki ilişkiyi incelemektedir. Ahlaki panikler sosyal değer ve çıkarlara bir tehdit olarak ortaya çıkan durum, olay, ... -
Türkiye'de dijital pazarlamada marka ve tüketici ilişkisinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Dijital pazarlama, geleneksel pazarlama yöntemleri (televizyon, radyo, gazete, dergi) değil, internetin herhangi bir aracı kullanılarak gerçekleştirilen pazarlama şeklidir. E-pazarlama ya da çevrimiçi pazarlama gibi isimlerle ...