Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Armağan Ekonomisi ve Medya Kurbanları 

      Morva, Oya (İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)
      Bu çalışma, medya kuruluşlarının izlenirlilik uğruna bireyleri nasıl fiziksel ya da duygusal şiddete maruz bıraktığı ve hatta kimi zaman hayatlarını kaybetmelerine yol açtığı konusuna ışık tutmaktadır. Çalışmada, günümüz ...
    • Büyümüş de küçülmüşler : bir reklam çözümlemesi “Pınar sosis” 

      Kırlar Barokas, Safiye (İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2011)
      Eğlendiren eğlendirirken de bilgilendiren televizyon 20. yüzyıldan bu yana birçok olumlu ve olumsuz etkileriyle yaşamın bir parçası durumundadır. Böylesi etkili bir teknolojinin yuvaların içine girdiği ve eğlence programlarından ...