Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorDuman, Kenanen_US
dc.contributor.authorEl, Keramettinen_US
dc.date.accessioned15.02.2018T12:13:00Z
dc.date.accessioned2018-11-30T07:36:14Z
dc.date.available15.02.2018T12:13:00Z
dc.date.available2018-11-30T07:36:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationEl, Keramettin. (2017). Sosyal ağlarda pazarlama – fırsatlar riskler : L'oreal Paris markası örneğiyle, Türkiye'deki sosyal medya kanallarının kurumsal varlık üzerindeki etki uygulama analizi. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). İstanbul Arel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbulen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/1193
dc.descriptionYüksek lisans tezi.
dc.description.abstractMilenyumla birlikte kullanıcı sayısı her geçen gün artan sosyal medya mecraları şirketlerin pazarlama stratejilerinin ayrılmaz bir parçası haline gelmiştir. Semantik web ve veri madenciliği üzerine kurulan yeni sosyal medya mecraları, başarılarını kullanıcılarını çok iyi tanıyor olmasına ve kullanıcıların ilgi alanlarını çok iyi tespit ediyor olmasına borçludur. Neredeyse dünyanın üçte birinin sosyal medya mecralarında her gün aktif olarak gezdiği bilinmektedir. Böylesine aktif olarak kullanılan mecraların markalar tarafından kullanılması kaçınılmaz bir hale gelmiştir. Markaların sosyal medya mecralarında bulunmasının en net sebebi; kar oranlarını artırmak istemeleridir. Kısacası kullanıcılar üzerinden kazanç sağlayabilmektir. Markaların kullanıcılar ile olan iletişimine değinmiş olduğumuz bu çalışmada, şirketlerin müşterileri ile olan sosyal medya iletişimi stratejilerine ve müşterilerine sosyal mecralarda dokunmalarına değinilmiştir. L'oreal Paris kozmetik dünyasının önde gelen şirketlerinden birisidir. Kozmetik ürünlerinin sosyal medya mecraları üzerinden pazarlanmasına detaylı olarak değinilen bu çalışmada, ilgili markanın sosyal medya kanallarının strateji ve kısmi içerik analizine yer verilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Arel Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİnternet Pazarlamaen_US
dc.subjectInternet Marketingen_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectStratejik Planlamaen_US
dc.subjectStrategic Planningen_US
dc.subject.lccHF 5415.1265/.E4
dc.titleSosyal ağlarda pazarlama – fırsatlar riskler : L'oreal Paris markası örneğiyle, Türkiye'deki sosyal medya kanallarının kurumsal varlık üzerindeki etki uygulama analizien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Medya ve Kültürel Çalışmalaren_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.institutionauthorEl, Keramettinen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster