Show simple item record

dc.contributor.advisorErtan, Güleren_US
dc.contributor.authorSakız, Esinen_US
dc.date.accessioned2017-12-08T12:08:19Z
dc.date.available2017-12-08T12:08:19Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationSakız, E. (2015). Bir markanın algılanmasında grafik tasarımın rolü. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. İstanbul: İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/941
dc.description.abstractTasarım, günümüzde hemen her alanda yer edinmiş önemli bir olgudur ve bir çok dalda ele alınmıştır. Grafik tasarım da, bunun bir boyutudur. Grafik tasarım, bir çok alanda etkili olmuş ve disiplinlerarası bir unsur haline gelmiştir. Özellikle günümüzde artmış olan rekabet ortamında önemli bir yere sahip olan grafik tasarım, bir firma veya markanın tanınırlığı ve algılanması konusunda da oldukça önemlidir. Bu çalışmada, oldukça kapsamlı bir konu olan marka ve markayla ilişkili kavramlar araştırılarak, son bölümde derinlemesine görüşme yöntemi ile farklı mecralarda bir markanın algılanmasında, tasarım unsurlarının ve grafik tasarımın rolü incelenmiştir. Çalışmanın araştırma kısmında, soru cevap uygulamasına yer verilerek derinlemesine görüşme ile şirketlerin ve farklı mecraların uygulamada neleri neden yaptığı irdelenecektir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTasarımen_US
dc.subjectGrafik Tasarımen_US
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectMarka Unsurlarıen_US
dc.titleBir markanın algılanmasında grafik tasarımın rolüen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentİstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Grafik Tasarımı Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record