Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Popüler kültür ve sosyal medya: Moda bloggerları üzerine bir saha çalışması
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)
...
6-7 Eylül olayları'nda basının rolü ve azınlıklara karşı tutumunun değerlendirilmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)
...
Sosyal ağlarda pazarlama – fırsatlar riskler : L'oreal Paris markası örneğiyle, Türkiye'deki sosyal medya kanallarının kurumsal varlık üzerindeki etki uygulama analizi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)
Milenyumla birlikte kullanıcı sayısı her geçen gün artan sosyal medya mecraları şirketlerin pazarlama stratejilerinin ayrılmaz bir parçası haline gelmiştir. Semantik web ve veri madenciliği üzerine kurulan yeni sosyal medya ...
Türk kültürünün Avrupa'daki etkileri ve Türk Kırmızısı
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)
Başka bir kültürle herhangi bir şekilde karşılaşmadan, tanışmadan, alış-veriş yapmadan, savaşmadan varlığını sürdüre gelmiş bir kültürden söz etmek pek mümkün değildir; özellikle Türkler gibi hareket halindeki bir toplum ...