Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKırlar Barokas, Safiyeen_US
dc.date.accessioned2017-02-14T12:33:21Z
dc.date.available2017-02-14T12:33:21Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationKırlar Barokas, S. (2011). Reklam ve retorik. İstanbul: Derin Yayınları.en_US
dc.identifier.isbn9786055500238
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/758
dc.description#nofulltext#en_US
dc.description.abstractReklam ve retorik kitabı, retoriğin sözlü dönemle başlayıp yazılı dönemle oluşumunu inceler. Çalışma, Aristoteles'in retorik öğretisinde işlediği üçlemelerden yola çıkar. Sözlü dönemle başlayıp yazılı dönemle gelişen ve retoriğin görsel dönemini ayrıntılarıyla inceleyen "Reklam ve Retorik" kitabı, reklamla retoriğin ne denli örtüştüğünü ortaya koymak için bir önerme de geliştirmiştir. Kitapta üç reklam filmi retorik kuramlarıyla incelenerek reklamlardaki estetik retorik değerler Aristoteles, Pierce ve Phillips ve McQuarrie'in çözümleme kuramlarından yararlanılıp ortaya konmuştur. Çalışma, retoriğin içinde bulundurduğu üçlemelerden esinlenerek üç kuramcının üç kuramıyla amaçlı olarak seçilen üç reklam incelemiştir. Kısaca "Reklam ve Retorik" kitabı için, Aristoteles retoriğinden reklam retoriğine uzanan bir serüvendir de denilebilir. (Tanıtım Bülteninden).en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherDerin Yayınlarıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleReklam ve retoriken_US
dc.typebooken_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Görsel İletişim Tasarımı Bölümü.en_US
dc.authoridTR25860en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap - Ulusalen_US
dc.institutionauthorKırlar Barokas, Safiyeen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster