Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Soma Maden Kazasının İnternet Gazetelerinde Aktarılmasının Haberde İdeoloji Bağlamında Değerlendirilmesi
(2014)
Soma maden kazası 2014 yılında Türkiye'de yaşanan gündem belirleyici olaylar arasındaydı. Kazanın ardından olayın medyada aktarılma şekli birbirinden farklı içeriklerde gerçekleşti. Olayın içeriğinin anlamlandırılmasında ...
Butterfly Effect filmi örneğinde karşı sinemanın Hollywood'da dönüşümü
(Yeditepe Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmanın amacı; anlatı açısından anaakım sinemanın karşısında duran “karşı sinema” kavramına açıklık getirmek; klasik anlatıyı benimseyen ve high concept filmler üreten Hollywood sinema endüstrisinin son yıllarda kendi ...
The analysis of the shock advertisement “8 march 8 women” which was broadcasted in Turkey
(2014)
Shock advertising or shockvertising is a type of advertising that aims to create an unusual effect on target audience in order to plant ideas in their minds via attention-getting images. Striking images used in shock ...