Ara
Toplam kayıt 18, listelenen: 1-10
Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı: Türkiye örneği
(2014)
Subliminal mesajlar kullanımda beş duyu organına yönelik hazırlanabilmekte ancak uygulamada daha çok görsel ve işitsel düzeyde olanları ağırlık kazanmaktadır. Çoğunlukla duyu organlarının ark eşik değerlerinin altında ...
Türkiye ABD, İsrail ilişkileri çerçevesinde Barış Kartalı Projesi ve bölgesel güvenlik sorunları
(Kocaeli Üniversitesi, 2013)
…
Networked photography: Self-disclosure in Facebook photos
(2012)
This study focuses on the role of photography in identity formation on social networkingwebsites. Online social networks users disclose their identity every day and attempt tocreate a good image of themselves; a process ...
Geleneksel meddahtan modern reklama: Bir reklam çözümleme örneği
(Atatürk Üniversitesi, 2010)
…
Emotional intelligence factor in creation of the polemics in printed media: An analysis over the master and doctorate students
(Elsevier Science, 2015)
Loaned form Greek to French as polemique, the term of polemic denotes a literary controversy or disputation. Polemic, which can also be defined as way of expressing ideas, is rather seen in newspapers and magazines. Today, ...