• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • İletişim Fakültesi
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • İletişim Fakültesi
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

The analysis of the shock advertisement “8 march 8 women” which was broadcasted in Turkey 

Serttaş Ertike, Aybike (2014)
Shock advertising or shockvertising is a type of advertising that aims to create an unusual effect on target audience in order to plant ideas in their minds via attention-getting images. Striking images used in shock ...
Küçük Resim

Butterfly Effect filmi örneğinde karşı sinemanın Hollywood'da dönüşümü 

Gürkan, Hasan; Ozan, Rengin (Yeditepe Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmanın amacı; anlatı açısından anaakım sinemanın karşısında duran “karşı sinema” kavramına açıklık getirmek; klasik anlatıyı benimseyen ve high concept filmler üreten Hollywood sinema endüstrisinin son yıllarda kendi ...
Küçük Resim

Metin Erksan’ın sevmek zamanı filminin eleştirel alımlaması 

Yıldırım, Tunç (2014)
Sinema tarihyazımı söz konusu olduğunda araştırmacıların üzerinde durdukları nokta yapılan film çözümlemelerinin mutlaka tarihselleştirilmesidir. Bir başka deyişle, birinci el kaynaklar üzerine kurulu yeni sinema tarihi ...

Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı: Türkiye örneği 

Serttaş Ertike, Aybike; Darıcı, Sefer (2014)
Subliminal mesajlar kullanımda beş duyu organına yönelik hazırlanabilmekte ancak uygulamada daha çok görsel ve işitsel düzeyde olanları ağırlık kazanmaktadır. Çoğunlukla duyu organlarının ark eşik değerlerinin altında ...

Une période emblématique du cinéma turc: le cinéma de Yeşilçam 

Yıldırım, Tunç (The Isis Press, 2014)
Préface de Jean A. Gili Préface de Dimitri Vezyroglou Remerciements Avertissement Prononciation et transcription des lettres turques Intro-duction PREMIÈRE PARTIE : La genèse du cinéma de Yeşilçam : (1948-1959) 1er Chapitre ...

Kurumsal iletişimde sosyal medya yönetimi 

Mavnacıoğlu, Korhan (Beta Yayınları, 2014)



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarSerttaş Ertike, Aybike (2)Yıldırım, Tunç (2)Darıcı, Sefer (1)Gürkan, Hasan (1)Mavnacıoğlu, Korhan (1)Ozan, Rengin (1)KonuDomestic Violence (1)Eleştirel Alımlama (1)Georges Sadoul (1)Hollywood (1)Karşı Sinema Anlatısı (1)Klasik Anlatı (1)Metin Erksan (1)Modern Anlatı (1)Postmodern Anlatı (1)Public Service Announcement (1)... Daha FazlaYayın Tarihi
2014 (6)
Mevcut Dosya(lar)true (4)false (2)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber || Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı || İstanbul Arel Üniversitesi ||

Istanbul Arel University Library, Türkoba Mahallesi Erguvan Sokak No:26 / K 34537, Tepekent - Büyükçekmece, İstanbul / TURKEY
If you find any errors in content, please contact earsiv@arel.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Arel by Istanbul Arel University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License..

DSpace@Arel:


DSpace Release 6.3