Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Kuşakların yönetim politikası beklentilerinin araştırılması
(2015)
Bu çalışmanın amacı iş yaşamındaki kuşaklar arasındaki yönetim algısı farkını saptayarak, bu algı üzerinden uygun liderlik tarzı beklentilerini açığa çıkartmaktır. Araştırmanan amacı doğrultusunda 20 ifadeden oluşan bir ...
Retorik Söylemin İçerik Kalitesi ve Etkileme Amacına Yönelik Algının Akademisyenler Düzeyinde Araştırılması
(2017)
Güzel söz söyleme sanatı olarak tanımlanan retorik, kimilerine göre iyi bir söylem tarzı değildir; çünkü retorik söylemde ikna etme, manipüle etme ve aldatma vardır. Kimilerine göre de yazının ve konuşmanın akıcılığı, ...
Üniversite öğrencilerinin akademisyen ve ebeveyn etkileşimleri ışığında liderlik modeli belirlenmesinde karizma ve entelektualite etkisinin araştırılması
(İSARDER, 2015)
Türkiye nüfusunun yaklaşık %30’dan fazlasını oluşturan ve 1980-2000 yılları arasında doğanlar Y kuşağı olarak adlandırılmaktadırlar. Y kuşağındaki gençler bağımsız, girişimci, kendilerine güven duyan, kısa zamanda başarı ...
Y kuşağı ve girişimcilik
(Orion Kitabevi, 2015)
…
Kavramsal temeller
(Orion Kitabevi, 2015)
…
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin kariyer planlarının motivasyon düzeylerine etkilerinin araştırılması
(Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, 2015)
Bu araştırma Meslek Yüksekokulları ön lisans öğrencilerinin kariyer planlarının motivasyon düzeylerine etkisini cinsiyet, vakıf veya devlet üniversitesi olma, üniversiteye giriş şekli ve okunulan bölüm boyutlarıyla ...
How human resource operations work in higher education institutions
(Elsevier, 2013)
The purpose of this study is to examine the perceptions of faculty members about human resources operations in their higher education institutions whether human resources operations were adopting value-added service delivery ...
A Review of Digital Brand Positioning Strategies of Internet Entrepreneurship in the Context of Virtual Organizations: Facebook, Instagram and Youtube Samples
(Elsevier B.V., 2019)
In the new century, the rapid transfer of information and the lack of time and physical limits by increasing the importance of information technologies, the organizations have changed the way of doing business. In this ...
Üst Düzey Yönetim Görev Unvanlarına Yönelik Üniversite Öğrencilerinin Algılarının Araştırılması
(Melih Topaloğlu, 2019)
Amaç – İş dünyasındaki Girişimci ve Üst Düzey Yönetici Unvanları sadece toplumun belli bir
kesiminde değil, genelinde yeterince anlaşılabilmiş ve tam anlamıyla kavramsallaştırılmış
değildir. İş dünyasındaki unvanlar ve ...