Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Effect of Consumer Based Brand Equity on Purchase Intention in Consumer Industries: Considering Socioeconomic Status and Gender as Moderating Effects
(INT MANAGEMENT DEVELOPMENT ASSOC-IMDA, 2015)
This study aims to understand the potential effect of consumer based brand equity (CBBE) on purchase intention for a wide range of consumer companies. CBBE is assessed using a model based on Aaker's approach, consequently ...
Y Jenerasyonunda Sözsüz İletişim Yöntemi Olarak Gösterişçi Tüketim Kullanımıyla İlgili Deneysel Bir Çalışma
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2015)
Bu çalışma içerisinde günümüzde kullanımı istikrarlı bir şekilde artış gösteren lüks tüketim ürünleri sözel olmayan iletişim bakış açısından ele alınmıştır. Karşı cinse mesaj verme (sinyalleşme) aracı olarak lüks ürünlerin ...