Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Farklı Reklam İçeriğine Maruz Kalan Deneklerin İşlevsel, Bilişsel Ve Genetik Yanıtları Üzerinden Reklam Etkinliğinin Analizine Keşifsel Bir Yaklaşım
(Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2019)
2018 yılında dünya genelinde reklam harcamalarının 550 milyar doları aşması beklenmektedir. Yapılan bu reklamların ne kadar etkili olup olmadığı ise oldukça önem arz etmektedir. Reklam etkinliğinin ölçülmesinde kullanılan ...
The Effect of Internal Marketing on Internal Branding : An Empirical Research on Participation Banks in Turkey
(Sistem Ofset Bas. Yay. San. ve Tic. Ltd. Şti., 2019)
In today’s geography where competition is increasing with globalization, businesses
have to maintain their activities with different methods and models than ever before. Two
essential factors that will make a business ...