Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Kurumsal Tasarımın Kurumsal İmaj ve Kurumsal İtibar Oluşumu Üzerine Etkisinin Hizmet Sektöründe İncelenmesi
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2019)
Amaç – Benzer mal ve hizmet sunulan bir ortamda sürdürülebilir büyüme ve başarı elde etmek, ancak müşterinin nezdinde rakiplerden farklı algılanma ile mümkündür. Bir kurumun tasarımı, imajı ve itibarı bu farklılaşmayı ...
The Effects of Knowledge and Innovation Management Processes on Innovation Capability and New Product Development Success 1
(Business & Management Studies : An International Journal, 2019)
Knowledge management contributes to the performance of enterprises in developing goods and services, but
also serves as a tool in the development of innovation capability and in the innovation process. The aim of this ...
Şikâyet Yönetiminin Tüketici Değer ve Davranışlarına Etkisi : Bankacılık Sektörü Uygulaması
(Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020)
Şikâyet yönetimi; tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlere dair işletmelere ilettikleri memnuniyetsizlikleri ile işletmelerin başa çıkma yöntemidir. Amaçları; tüketicilerin rakiplere gitmesini engellemek, tüketici ...
Farklı Reklam İçeriğine Maruz Kalan Deneklerin İşlevsel, Bilişsel Ve Genetik Yanıtları Üzerinden Reklam Etkinliğinin Analizine Keşifsel Bir Yaklaşım
(Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2019)
2018 yılında dünya genelinde reklam harcamalarının 550 milyar doları aşması beklenmektedir. Yapılan bu reklamların ne kadar etkili olup olmadığı ise oldukça önem arz etmektedir. Reklam etkinliğinin ölçülmesinde kullanılan ...