Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Hareketli görüntülerin reklamlar üzerindeki etkisinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2018)
Reklamlar, iletişimin en güçlü ögeleri ve hayatımızın vazgeçilmez bir olgusudur. Tüketimin hızlı artması reklamları doğrudan etkilemektedir. Reklamlar, günlük yaşamda insanların karşısına çeşitli noktalarda, farklı yöntemlerle ...
Dünya'da ve Türkiye'de bilgi - veri görselleştirme : infografik tasarım
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)
İnfografik Tasarım sürecinde kullanılması gereken verili bilgiler infografiği etkilemiş, infografiğe ilham vermiş ve bu mecrayı güçlendirmiştir. İnfografik ve enfermasyon tasarımı arasındaki farklardan en büyüğü ise ...
Türk bankalarının logo tasarım süreçleri ve oluşum felsefesi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2018)
Banka; mevduat kabul eden bu mevduatı en verimli şekilde çeşitli kredi işlemlerinde kullanmak amacını güden veya faaliyetlerinin esas konusu düzenli bir şekilde kredi almak ya da kredi vermek olan ekonomik bir kuruluştur. ...