Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Ürün ambalajı tasarımının tipografi ve renk faktörüne yansımaları
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Ambalaj, ürün ile tüketicisi arasında diyalog kuran bir tanıtım ve iletişim aracıdır. Ürünün dilidir, tüketicisiyle konuşma şeklidir. Ambalaj, tüketiciyi satın alma eylemine hazırlar. Ürünün rakiplerinden daha fazla ...
Reçetesiz ilaç ambalajlarında grafik tasarımı
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Reçetesiz satılan ilaçların tanıtımında ve pazarlanmasında bazı yasal engeller bulunmaktadır. Bunun yanı sıra ise gerek psikolojik, gerekse altyapı bilgilerinde görsel eğitimin bulunmaması, tüketicilerin satın alma ...