Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4

    • Afişlerin görsel ve işlevsel olarak incelenmesi 

      Alaman, Şerife Nur (İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
      Afiş; bir bilgiyi bir haberi, bir duyuruyu herkese iletebilmek için uygulanan; resimli ya da resimsiz bir metin içeren, basılı veya el yazması olarak kullanılan kitle iletişim araçlarından biridir.Afişin amacı bir anlam ...
    • Çağdaş sanatı algılama 

      Sarı, Elif (İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
      Üzerinde çeşitli tartışmaların yapıldığı, insanlar üzerinde cezbedici, sorgulayan ve kafa karıştırıcı bir etki bırakan Çağdaş Sanat günümüzde sergilenen eserleri ile hala “Bunu sanat yapan şey nedir?” sorusunun cevabını ...
    • Ergenlerde algılanan stres ile sosyal destek arasındaki ilişkinin incelenmesi 

      Uyan, Adil (İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
      Bu çalışmanın amacı; ergenlerin algıladıkları stres ve sosyal destek düzeylerinin cinsiyet, yaş, sınıf, okul türü, kardeş sayısı, annenin eğitim durumu, babanın eğitim durumu, anne ve babanın yaşama durumu, anne ve babanın ...
    • Yaşlanma ve zaman algısı 

      Yahyaoğlu, Recai (İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
      Son yıllarda insan yaşam süresinin artması ve bu süreçte yaşanan sorunlar önem kazanmaya başladı. Bu çalışmada Türkiye'de ve dünyada yaşlanma, yaşlanmanın çeşitleri ve teorileri, zaman, algı, bellek zaman ilişkisi, algıyı ...