Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Customer Segmentation Based on Self-Organizing Maps: A Case Study on Airline Passengers
(Dr. Öğr. Üyesi Fatma Kutlu Gündoğdu, 2020)
Müşteri segmentasyonu, ortak özelliklere dayanan bir müşteri gruplama
modelidir ve şirketlerin müşteri memnuniyeti ile doğrudan ilişkilidir.
Müşteriyi daha iyi tanıyarak doğru müşteriye doğru yöntemlerle erişim
sağlar. ...
Gözbebeği Hareketleri Temelli Duygu Durumu Sınıflandırılması
(Gazi Üniversitesi Bilişim Enstitüsü, 2020)
İnsanlardaki duygu durumu otonom sinir sistemi tarafından kontrol edilmektedir. Bu sebeple, olumlu veyaolumsuz bir uyaran ile karşılaştığında otonom sinir sistemi çok kısa bir süre içerisinde, uyaran çeşidinin bireyde ...