Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
1950 sonrası açıkhava reklamlarında tasarım ögeleri
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Bu araştırmada, 1950 sonrası açıkhava reklamları ve açıkhava reklam mecralarında kullanılan tasarım dili incelenmiştir. Bu amaçla ilk olarak, araştırmada grafik tasarımın tanımı, grafik tasarım ögeleri, reklamın tanımı ve ...
Görsel iletişimde grafik tasarımcının hedef kitle üzerindeki etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Görsel iletişimde hedef kitle ile ilgili; kültürel bilgi, pazar analizi, hedef kitlenin bilgi seviyesi gibi her tür veri, tasarımcı için önem taşır. Tasarımcı hedef kitlesini ne kadar iyi tanırsa, kitle üzerindeki etkisi ...