Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzdemirci, Ataen_US
dc.contributor.authorÖnder, Hatice Burcuen_US
dc.date.accessioned2019-10-29T18:00:05Z
dc.date.available2019-10-29T18:00:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn1303-2518
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpnMk1USTRPQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/2343
dc.description.abstractYüzyıllar boyu süren savaşlar, siyasi ve ekonomik güç arayışları, salgınlar, göçler, sınır değişiklikleri, teknik gelişmeler gibi sebeplerle, ülkeler birbiriyle iletişim kurmuştur. Bu iletişim, politik, ekonomik güç çekişmeleri gibi nedenlerle gerçekleştiği gibi, kimi zaman da komşuluk ilişkilerinden, ticari ilişkilerden, sosyal, kültürel alış verişlerden kaynaklanmıştır. Bugün ülkeler birbirlerinin sınırları içinde olup biten gelişmelerle, ticari, sosyal, kültürel alışverişlerle ilgilenmek durumundadırlar. Bir ülkenin uluslararası alanda iyi yer edinmesi, diğer ülkelerle iletişiminin iyi olması gerekmektedir. Markalaşmanın, algı ve imajın günümüz ruhuna hâkim olduğu gerçekliğinden yola çıkıldığında, ülkelerin uluslararası iletişim zemininde olumlu bir yer edinmeleri şarttır. Uluslararası alanda olumlu algı sağlamak, ülkeleri ticari, ekonomik, siyasi anlamda besleyecektir. Olumlu algı, ülkeye daha fazla yatırımın çekilmesini, ülke işbirliklerinin artmasını ve ülkenin çıkarlarını en üst seviyede gerçekleştirmesini sağlayacaktır.en_US
dc.description.abstractFor centuries, countries have always communicated with each other, such as wars, political and economic power struggles, outbreaks, migrations, border changes, technical developments. This communication is sometimes caused by reasons such as political or economic power struggles. Today, countries have to deal with the developments, trade, social, cultural exchanges that are happening within the borders of each other. It is necessary for one country to have a good place in the international arena. Countries need to gain a positive place in international communication. Providing a positive perception in the international arena will feed countries in commercial, economic and political sense. Positive perception will lead to greater investment in the country, increased cooperation and ultimately achieving country interests at the final point.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofAnkara Avrupa Çalışmaları Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectUluslararası İlişkileren_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectSiyasi Bilimleren_US
dc.subjectHukuken_US
dc.subjectTarihen_US
dc.titleUluslararası Halkla İlişkiler Yoluyla Ülke Algısı ve İmajı Oluşturmak: Almanya’da Türkiye Algısı ve İmajı Üzerine Ampirik Bir Araştırma (2010-2013)en_US
dc.title.alternativeCreate a Country Perception and Image by International Public Relations: An Empirical Research about Perception and Image of Turkey in Germany (2010-2013)en_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.identifier.volume17en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage61en_US
dc.identifier.endpage98en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster