Show simple item record

dc.contributor.advisorGülin Terek Ünalen_US
dc.contributor.authorAktemur, Çağlaren_US
dc.date.accessioned16.02.2017T12:24:00Z
dc.date.accessioned2018-11-30T07:36:06Z
dc.date.available16.02.2017T12:24:00Z
dc.date.available2018-11-30T07:36:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAktemur, Çağlar. (2016). Bilgisayar oyunlarında kültür endüstrisi eleştirisi : ‘’Mcdonald’s videogame’’ örneği. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). İstanbul Arel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbulen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/1128
dc.descriptionYüksek lisans tezi.en_US
dc.description.abstract...en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Arel Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectComputer games -- ??social aspects -- Kültür endüstrisi
dc.subjectBilgisayar oyunları -- Toplumsal yönleri -- Culture industry
dc.subject.lccGV 1469.15/.A38
dc.titleBilgisayar oyunlarında kültür endüstrisi eleştirisi : ‘’Mcdonald’s videogame’’ örneğien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentİstanbul Arel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Medya ve Kültürel Çalışmalaren_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record