Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorErtan, Güleren_US
dc.contributor.authorToker, M.Vahdettinen_US
dc.date.accessioned2016-02-16T11:59:08Z
dc.date.available2016-02-16T11:59:08Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationToker, M.V. (2013). Pul tasarımındaki algı. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. İstanbul: İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/102
dc.description.abstractPul, gerek işlevsel gerek sanatsal bakımdan İletişim Tasarımı alanında önemli bir göreve sahiptir. Bu çalışma pulun tarihsel süreç içerisinde incelenmesine, tasarımı, algısı, propaganda açısından ve tüketim ekonomisi açısından önemine işaret etmektedir. Ele aldığım konu doğrultusunda yerli yabancı bir çok pul tasarımı örnekleri incelenmiş olup, iletişim tasarımı noktasında kısıtlı yüzeyde etkileyici ve derin bir görsel anlatımın gerekliliği üzerine dikkat çekilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPul Tasarımıen_US
dc.subjectPul Tasarımındaki Algıen_US
dc.subjectPulun Propaganda Açısından Önemien_US
dc.subjectPulun Tüketim Ekonomisine Katkısıen_US
dc.titlePul tasarımındaki algıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Grafik Tasarım Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.institutionauthorToker, M.Vahdettinen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster