Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3

    • Afişlerin görsel ve işlevsel olarak incelenmesi 

      Alaman, Şerife Nur (İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
      Afiş; bir bilgiyi bir haberi, bir duyuruyu herkese iletebilmek için uygulanan; resimli ya da resimsiz bir metin içeren, basılı veya el yazması olarak kullanılan kitle iletişim araçlarından biridir.Afişin amacı bir anlam ...
    • Grafik tasarımın kitle iletişimindeki rolü 

      Sezer, Setenay (İstanbul Arel Üniversitesi, 2015)
      Bu çalışmada, grafik tasarımının, kitle iletişimindeki rolü ve önemi incelenmiştir. Öncelikle, iletişim kavramının ne olduğu, iletişim türleri, iletişim şekilleri iletişimin hangi unsurları içerdiği, iletişimi oluşturan ...
    • Latin ve non latin alfabelerin tipografik olarak incelenmesi 

      Karaca, Reha (İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
      İlk çağlardan itibaren insanoğluna, medeniyetleri kurduran, reformları yaptıran, bilgi ve kültür toplumunu inşa etmesine sebep olan etkenler arasında dil ve yazı bulunmaktadır. Dil iletişimin önemli bir öğesi olmakla beraber ...